tirsdag den 27. september 2011

Jeg har været aktiv i dag

I dag har jeg haft min ugentlige fridag, og den primært brugt på en praktisk opgave: at få flyttet én af børnenes sandkasser om på den anden side af huset.

Opgaven forløb i følgende skridt:

Før. Pladsen er ryddet og er klar til at begynde

Så blev der lagt fliser, og der blev "fuget" med jord og sten

Sandkassen blev tømt for sand, så den er klar til at blive flyttet
Naboen havde hejst flaget i dagens anledning :-)

Så blev den flyttet. Af mig selv!!
Nu står sandkassen på sin nye placering. Den står stadig åben, og sandet ligger ved siden af på terrassen, så det hele lige kan tørre, inden sandet fyldes i igen.

Dejligt at kunne strege endnu en opgave fra to do listen!

Og som en positiv overraskelse, viser det ene af vores æbletræer sig fra sin bedste side i år. Det plejer ikke at give særlig mange eller gode æbler, så jeg har ikke givet det meget opmærksomhed. Det var dog imidlertid en fejl, for i dag opdagede jeg, at det i år har de fineste lækre æbler, så dem må jeg lige få samlet sammen indenfor den nærmeste tid.

 
Eftermiddagen blev også positiv, for der jeg var nemlig en tur i Horsens efter en ny mobil. Denne HTC Sensation:


Jeg solgte i foråret min daværende smart phone til en kollega, og har siden gået og ventet på det rigtige tilbud. Det kom i dag, så nu har jeg endelig en "ordentlig" telefon igen :-)

Dagen afsluttedes med at jeg var en tur til gymnastik med L. D var også med i dag, da M skulle en tur i biografen, så jeg havde en rigtig hyggelig tur med mine to guldklumper.

Alt i alt en rigtig god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar