onsdag den 16. oktober 2013

Efterår i Legoland





I søndags var vi en tur i Legoland D, L, M og jeg. Lille F var afsat hos mine forældre nogle dage (= nattesøvn til forældrene!), så den stod på max. hygge med de store børn. Vi havde en rigtig dejlig dag. En forælder pr. barn fik kabalen til at gå op, og ville begge børn ikke det samme, deltes vi, og mødte igen efterfølgende. Oh happy day, all around…

For første gang har vi i år haft sæsonkort til Legoland, men jeg må nok sande, at vores weekender som regel er fuldt bookede, så vi skal nok overveje, om vi skal have det fremover. I år, hvor jeg har været på barsel, har jeg dog været alene afsted med børnene nogle hverdage, så det har alligevel været en god investering for os.

Vi har stadig mange planer i weekenderne, men jeg har presset på for at komme af sted en sidste gang, inden sæsonen lukker. Både for at få benyttet os af sæsonkortet en ekstra gang, men også for at se det Halloween pyntede Legoland.

På trods af varsler om regn blev det en tør dag med solstråler en stor del af dagen, så igen kunne jeg indsnuse en del af det dejlige efterår og lade lidt op på overskudskontoen.


Nedenstående lidt billedspam  fra dagen.



L fik fint hårpynt, men efterfølgende måtte jeg ikke fotografere hende! 

Leg, Scooby-Doo, Viggos vampyrshow, "Hej pingvin" og en tur i kanoen

Candyfloss!

Halloween stemning

Det smukke danske efterår!




Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar