fredag den 10. oktober 2014

Happy Halloween - gratis e-bog

Jeg har i dag downloadet en gratis e-bog med inspiration til Halloween, som jo nærmer sig med hastige skridt. E-bogen er udgivet af Kitchen4kids, som selvfølgelig også har reklame for egne produkter i bogen. 

Man "bestiller" bogen på hjemmesiden, som med enhver anden vare. Når man har tjekket ud, modtager man en ordrebekræftelse indeholdende et link til bogen, som derefter kan downloades.

Selvom der også reklameres for egne produkter, indeholder bogen også sjove opskrifter og påfund. Og det kunne jo ikke passe bedre, når jeg netop er gået i gang med at spekulere over, hvilken kage jeg skal bage til børnehavens Halloweenfest, som jeg da vist kom til at melde mig til...

E-bogen kan hentes gratis her


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar