lørdag den 27. august 2011

Se hvad der kom med posten den anden dag


Mere kagegejl! Dejligt, for man skal jo aldrig gå ned på udstyr, vel?

Jeg var stødt på hjemmesiden http://dinkage.dk/, hvor priserne er lidt billigere end de andre større webbutikker på nettet. Jeg kendte ikke butikken i forvejen, men kan absolut anbefale den. Hurtig levering, ingen problemer der...

Nå, men tilbage til udstyret. Jeg modtog følgende:


  • En lille pakke lyserød fondant med hindbærsmag. Har aldrig prøvet fondant med smag, så glæder mig til at prøve den
  • Udstikkere af en babyfod og en sut
  • Rosenbladsudstikkere med præget mønster
  • Æggeblomme gul pastafarve, da den gule farve jeg har, er mere orange end gul
  • 3 tyller: 1 rosentyl og 2 stjernetyller i forskellige størrelser
  • 1 sommerfugl veiner med udstikker
  • 1 spray med perlemorsglans

Dejligt udstyr, som jeg glæder mig til at prøve.

Du undrer dig måske over den store kasse, men jeg bestilte sammen med en kollega, som købte nogle større ting. Derfor blev tingene leveret i den store kasse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar