torsdag den 19. april 2012

Fragtfri bog


Som tidligere nævnt modtog jeg den anden dag bogen ”Moar!” med posten. Jeg er allerede godt i gang med at læse den, og indtil videre synes jeg godt om den. Den er meget letlæselig og passer derfor godt, hvis man ikke lige har 2 timer til at fordybe sig i en bog. Og samtidig er jeg allerede nu stødt på mange gode pointer, selvom jeg ikke har læst så mange sider endnu.

Jeg valgte at bestille bogen hos www.saxo.com, og i den forbindelse opdagede jeg noget pudsigt, som jeg gerne vil dele med jer.

For at finde det billigste sted at bestille fra, bruger jeg ofte hjemmesiden www.bogpriser.dk, der sammenligner priser på de forskellige leverandører. Når jeg søgte på ”Moar!”, optrådte www.saxo.com som én af de billigste, bl.a. pga. den fragtfri levering.



Det undrede mig derfor meget, at da jeg efterfølgende gik ind på Saxos hjemmeside, opdagede jeg, at de kræver 19 kr. i fragt med mindre man bestiller over 500 kr.



I et kort øjeblik overvejede jeg, om jeg manglede flere bøger, men tilfældigvis gik jeg tilbage til www.bogpriser.dk igen og prøvede at trykke på deres link til Saxos hjemmeside, og BUM! –så var varen lige pludselig alligevel fragtfri!



Nu er det nok ikke noget exceptionelt, at virksomheder reklamerer for fri fragt for at komme til at ligge bedst rent prismæssigt, når der sammenlignes med andre hjemmesider, men jeg synes alligevel, det er en anelse frækt, at man skal benytte et specifikt link for at opnå den frie fragt.

Derfor: kig jer for derude! I dette tilfælde kunne det i hvert fald godt betale sig at benytte det ene link frem for det andet.

P.s. om det generelt gør sig gældende for www.saxo.com, ved jeg ikke, jeg skriver blot om min egen oplevelse, og ville gerne give rådet videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar