torsdag den 24. oktober 2013

Om de små ting i hverdagen

Da jeg sad i min bil her til morgen på vej til arbejde i noget der ligner en zombietilstand pga. nattens søvnunderskud, sad jeg længe fast i en lysregulering, hvor der kun var plads til enkelte biler for hvert grønt lys (så jeg sad der i laaang tid, suk...)

Mens jeg sad der, fik jeg øje på en speciel oplevelse på himlen, hvor en masse fugle (stære?) var i gang med det helt store show. Fugleformationen bevægede sig rundt på himlen, frem og tilbage med skiftende retninger, og flere fugle kom løbende til, indtil de til sidste forsvandt hen over nogle træer.

Det var et fascinerende syn, der fik mig til at tænke på, hvor vigtigt det er at nyde de små ting i hverdagen. Noget, jeg ikke er særlig god til, da hverdagen (desværre) ofte drukner i praktiske gøremål, men jeg gad godt være bedre.

Jeg håber reminderen her til morgen vil hjælpe til med at huske mig på det.

Jeg nåede ikke at tage et billede af det, før størstedelen af fuglene havde bevæget sig ind bag træerne, men det så næsten sådan ud -altså NÆSTEN, ik' ;-)


Ha' en god dag!

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar