torsdag den 2. oktober 2014

Store drømme



Jeg drømmer for tiden store drømme sammen med en veninde. Drømme der, hvis de udleves, vil kunne få betydning for min hverdag. Jeg drømmer om at udleve en passion, at turde tage skridtet. Jeg tror (og håber), at rigtig mange har sådan en drøm, som (måske) omhandler noget andet end det, der på nuværende tidspunkt sker i deres liv. Desværre tror jeg ikke, der er så mange, der udlever drømmen, og det er jo forståeligt nok. Ofte indebærer det væsentlige omkostninger i form af økonomi og tid. Ingen af delene har jeg specielt meget til rådighed af, men jeg tror på, at hvis passionen er til stede, kan alt lade sig gøre. Så finder man en løsning på en eller anden måde.

Anyway, min veninde og jeg drømmer. Jeg vil ikke løfte sløret for om hvad, men hvor er det fedt at dele sin passion med én, som giver mig ”lov” og forstår drømmene. Det kunne være SÅ fedt, hvis det blev muligt at udleve den, så lige nu planlægger vi og lader som om, at det selvfølgelig er muligt! Hvorfor skulle det dog ikke være det? Forhindringer er til for at udfordre os og gøre os klar til at tage skridtet, så de skal ”bare” forceres.

Men hvor er det fedt, at være i denne proces. Fedt at være sammen i processen, når vi begge har hovederne fulde af tanker og idéer. Kunsten består lige nu i at begrænse os til et endeligt koncept, få forventningsafstemt og ikke mindst få hele grundlaget for vores idé på plads.

Det er fedt at drømme…

P.s. Jeg skrev disse tanker ned i går, men da jeg i dag læste dette indlæg hos Sneglcille, turde jeg også trykke "udgiv" :-)
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar