fredag den 19. december 2014

Til jul 2014 ønsker jeg mig..

Så nåede vi den 19. december og ja, det har da godt nok stået sløjt til med decemberindlæg i år. Men det betyder ikke, at vi slet ikke har julehygget herhjemme. Men når jeg først rammer sofaen om aftenen (hvis jeg da rammer den) har overskuddet bare ikke været til blogindlæg. Hvorend jeg gerne ville.

Men når jeg læser alle de hyggelige juleblogindlæg derude, nyder jeg at lade mig inspirere af forskellige bloggeres julegaveønsker, så nu skal I da også have lov til at blive beriget med mine:
1. Chokolade dekorationssæt, findes bl.a. her
2. Blomsterbergs silikone bageark, findes bl.a. her
3. Tyllersæt, findes bl.a. her
4. Moussering sæt, findes bl.a. her
1. Sif Orellanas "Slyngler og Stanglakrids"
2. Mette Blomsterbergs "Kongeriets kager"
3. Ditte Ingemanns "Sunde søde sager"
4. Marens kalender (- et must have!)

1. Hvidvinsglas fra Gran Cru
2. Pizzaspade i træ
3. Muubs vandflasker
4. Star factory lysestage fra Medusa
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar