tirsdag den 21. april 2015

Alenetid



I søndags havde jeg den hyggeligste dag med F. Der er ikke noget som alenetid med et af børnene. Det giver SÅ meget til både barnet og den voksne, men det sker desværre alt for sjældent. Måske også derfor er det så betydningsfuldt, når det så endelig sker.

Både D og L havde legeaftaler ude af huset, og M var ude at kigge efter en ny bil, så F og jeg nød tiden sammen i haven i det fantastiske solskin.

En dejlig dag der fortjener et billede potpourri, for vi nåede både at så persille, plante blomster, gynge og bage sandkager J

Persille sået, tjek!
Sidste år flyttede jeg denne buksbom over i krukken. Den fik lige en studsning
F får styr på indholdet til sandkagerne.

Jeg plantede de lyserøde blomster, mens jeg beundrede hortensiaen til højre, for det er vist første gang nogensinde, det er lykkedes mig at holde en hortensia i live vinteren over 
Og så satser vi på, at det gode vejr er kommet for at blive, mkaayy....??
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar