mandag den 15. august 2011

Én af weekendens aktiviteter...

...var at høste!


Vi bor ikke selv på landet, men det gør det ene sæt bedsteforældre. D elsker at være med til at høste, ja faktisk bare at køre traktor generelt. Han spørger mange gange i løbet af året, om vi da ikke snart skal igang med at høste.

I år var så første gang L var med. Og hun syntes også, det var spændende og var med til at køre både traktor og mejetærsker, men efter ca. 3 timer (afbrudt af en kaffepause undervejs), syntes hun ikke, det var så spændende mere og kom derfor med mig ind.

Men den unge dame kunne på ingen måde falde til ro og sove sin middagssøvn, så det resulterede i en møgsur dame resten af dagen. Til sidst var hun så muggen, at hun slet ikke selv kunne styre det, og selv sutten (som normalt kan trøste for alt) var "adder". Det var dælme lang tid at skulle underholde en utrøstelig lille pige, så til sidst måtte jeg kapitulere og kalde M ind fra marken, så vi kunne komme hjem.

D sagde ingenting. Jeg tror, han kan sidde i den traktor 24 timer, uden at det gør ham noget! Hvis bare der bliver serveret lidt mad engang i mellem.

Og så lige lidt stemningsbilleder fra dagen:




Til sidst et billede af én af mine yndlingsaktiviteter: at se mine børn lege godt sammen. Jeg elsker at se på dem lege og bliver helt varm om hjertet, når jeg ser dem dele og hjælpe hinanden.



Det er i sådanne situationer, når de leger godt, at jeg får overbevist mig selv om, at vi da fint kunne have en 4-5 stykker..... (børn altså)
Lige indtil den ene knalder den anden i hovedet med et stykke legetøj, og krigen bryder ud. -Så har jeg det fint med, at vi "kun" har 2!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar