onsdag den 31. august 2011

Jeg kom forbi Søstrene Grene i dag

... og se, hvad jeg kom ud af butikken med:


Muffinsforme close up. Fint mønster og bølget kant

Jeg gik en "strøger" på gågaden i Horsens i dag med henblik på at købe fødselsdagsgaver til L, som fylder 2 om 2½ uge. Det nåede jeg såmænd også, jow jow, men derefter lokkede den føromtalte Søstrene Grene butik, som tilfældigvis også lige lå på min rute.

Det er bare komplet umuligt at komme ud af den butik tomhændet. -Jeg har ihvertfald aldrig prøvet det! Jeg ender altid med en masse uundværlige ting, og i dag var det så:


  • 3 flotte ruller gavepapir m. cup cakes, Babushka og "Babushkas japanske veninde" (kan ikke huske, hvad hun hedder).
  • 2 fine pakker servietter.
  • 3 fine billeder med "Babushkas japanske veninde" (det er hun hermed døbt!)
  • 8 små runde kageforme, som jeg forestiller mig, at jeg f.eks. kunne lave små kanelsnegle i.
  • Babushka plaster, leveret i en fin dåse med ..... Babushkaer
  • Små cup cakes lys til en kage
  • En lille pensel. (egentligt til at male med, men jeg har planer om at bruge den til at fugte fondant med)


Og så er det jo også officielt sidste sommerdag i dag. Det er svært at forestille sig, for jeg synes slet ikke, vi har haft sommer. Det har jo heller ikke, men alligevel. Det kan allerede mærkes, at det bliver tidligere mørkt om aftenen. Ikke at jeg har noget imod det, for indrømmet, jeg ELSKER efterår. Jeg elsker de røde/gule blade, det specielle lys og ikke mindst de hyggelige stunder, som regnvejrsdagene og efterårsstormene også medfører.

Velkommen 1. september!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar