fredag den 9. september 2011

Så er det weekend...

... og fredag aften bliver brugt foran fjernsynet med første afsnit af "Vild med dans". Det program er altså bare perfekt til fredag aften, for det er god underholdning, som ikke kræver hjerneaktivitet. Jeg ved ikke, hvor mange fredag aftener, jeg er faldet i søvn i sofaen til programmet. Det har jeg nu ikke planer om i aften, men nu må vi se... :-)

Vi har (endnu) en travl weekend foran os. Vi får nemlig gæster både lørdag og søndag. Det ser jeg selvfølgelig frem til, men samtidig kræver det også en del forberedelse. Så lige nu er jeg igang med at lave indkøbsseddel og madplan til både weekenden og næste uge. Vi har dog allieret os med det første hold gæster i morgen. Det er Ms bror og kæreste, som kommer fra morgenstunden og tager børnene med hjem til sig, for at vende tilbage med dem til eftermiddagskaffe og aftensmad. Det giver os forældre nogle timer, hvor vi skal forsøge at få have lidt styr på hjemmet, som trænger gevaldigt for tiden. Jeg håber dog også, jeg kan få sneget mig til børnekræmmermarked i Horsens, for at se om jeg kan opstøve et puslebord til Ls dukker, som en ekstra fødselsdagsgave til hende.

Søndag får vi et vennepar til formiddagskaffe, så jeg skal også lige have forberedt lidt. Jeg satser bl.a. på nogle koldthævede boller. Har en ny opskrift, som jeg skal have afprøvet, så det blogger jeg nok om i løbet af weekenden.

Anyway, der bliver nok at se til, så kan I have en god weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar