søndag den 11. marts 2012

Årets gymnastikopvisning

I dag var vi afsted til byens gymnastikopvisning. En lille opvisning kun bestående af de lokale hold, hvilket vil sige 5 stk. -Men hyggeligt, det var det!

Som nævnt i går, var jeg meget spændt på, om L ville nyde det lige så meget som hun plejer, når vi er til træning. Og det gjorde hun heldigvis! Hun var klar til at underholde både under ind- og udmarch og bestemt også, da vi skulle på gulvet. Hvor er det dog dejligt at se ens barn glædes så meget over en aktivitet, som vi er fælles om.

Den lille trold i fuld firspring

Desværre bakkede D jo ud af hans hold midt i sæsonen, så jeg var også spændt på at se hans reaktion, når alle vennerne skulle på gulvet. Hans følelser var vist også lidt blandede. Han så fascineret med, men spurgte jeg ind til, om han ikke gerne ville have været med, så blev han lidt genert og ville ikke rigtig være ved, at han tidligere var med på holdet. Så det lod vi ligge..... måske er han klar næste år.

Ellers så nød jeg også at se de andre hold. I sådan et lille landsbysamfund, som vi bor i, kender vi jo efterhånden en del. Da vi er tilflyttere, er det primært gennem børnene, vi har lært folk at kende, og derfor var det sjovt at se alle de små kendte poder udfolde sig.

Så alt i alt en rigtig hyggelig dag, som dog resulterede i en temmelig omfattende ulvetime(r)! Pga. 2 stk. overtrætte børn!

Jeg håber, de får en god nats søvn, for i morgen og resten af ugen skal jeg være hjemme med begge børn. Jeg har nemlig taget en uges ferie primært med 1 formål: projekt blefri! Jeps, vi har besluttet, at det nu er på tid, at L kommer af med bleen. Godt nok er hun kun 2½ år, men har længe siddet på potte og toilet og lavet både stort og småt, så vi vurderer, at hun må være klar. Kryds lige fingre, ik'?

Ugen kommer derfor ikke til at bestå af de store ekskursioner, men derimod hygge herhjemme med enkelt småture. Bl.a. skulle jeg gerne have styr på nye sko til børnene. Der loves forårsvejr i næste uge, så det er efterhånden ved at være for varmt med vinterstøvler.

Håber på en god uge, der kommer til at stå i hyggens tegn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar