torsdag den 25. september 2014

Opskrifter og små glimt af hverdagslykke

I dag modtog jeg en bog med posten, som jeg havde set frem til at modtage. Det er nemlig Valdemarsros "Opskrifter og små glimt af hverdagslykke". Jeg havde set frem til at modtage bogen, da jeg nyder at læse med på Valdemarsro. Og indtil videre lever bogen op til mine forventninger.
Den er fyldt med stemningsfyldte billeder og opskrifter, som jeg glæder mig til at afprøve. Opskrifterne er opdelt efter måltider og afsluttes med et afsnit med Slik og søde sager.
Der er også en indledende side til hvert nyt kapital og små anekdoter. Jeg ser frem til læse mere i den, når jeg får en stille stund til det.
Grafisk og stilistisk er det ikke svært at se, at inspirationen må være fundet i Sif Orellanas populære bøger, men det generer nu ikke mig, for dem er jeg også meget begejstret for. :-)

Jeg bestilte en signeret udgave
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar