fredag den 26. september 2014

Weekendplaner



Så blev det fredag, og jeg glæder mig til endnu en weekend uden de helt store planer.
D følger fredagstraditionen og er på besøg hos en ven, hvor han også skal overnatte.

L var lidt utilfreds med, at hun ikke kunne få en kammerat på besøg i dag (der var ingen ledige), så jeg havde besluttet, at vi skulle hygge os med at bage en kage sammen i eftermiddag. Vi nåede dog ikke at blive færdige inden aftensmaden, og da vores rødbedekage først kom ud af ovnen lige da Disneysjov var færdig, må vi vente med at smage til i morgen.
Så det bliver også først i morgen, jeg skriver om kagen og deler opskriften.

Jeg vil se, om jeg ikke kan få tid til at bage lidt mere her i weekenden. Det er ALT for længe siden, jeg har bagt ”bare fordi” sidst, og jeg savner at afprøve nogle af de utallige opskrifter, som jeg efterhånden har liggende.

Jeg har også planer om at komme ud at nyde efterårsvejret igen. Der er lovet fornuftigt vejr, så jeg håber, vi kan komme en tur i haven og få beskåret de sidste stauder. -Og måske sat bedafgrænsninger op, hvis jeg når det. Men det er kun evt. Frem for alt skal vi lave lige det, vi har lyst til!

God weekend!
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar